Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Una seixantena de músics varen participar en un concert en record al músic
El món de la música a Mallorca es va reunir aquest divendres a Palma per dir adéu a Toni Reynés. Una vintena de bandes va actuar a ses Voltes en un concert en record al músic, que va morir el passat mes de març.
Les 200 entrades en format invitació fa dies que s’havien esgotat. Es tractava d’un esdeveniment històric, que va reunir una seixentena de músics. Tots ells vinculats amb el músic i productor, ja sigui perquè varen compartir escenari en alguna ocasió o perquè varen passar pel seu estudi de Can Estrella. Hi varen participar bandes com la Blues Beer Band, amb qui, Reynés, enregistrà el seu darrer disc o la mítica Harmònica Coixa blues band i artistes com Joan Lladó i Cris Juanico.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui