Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La pluja sembla ser la principal causa de l'esllevissada
Un tram de murada s’ha esfondrat aquesta matinada a Alcúdia. Per sort, el gruix dels elements que s’han després vàren caure dins el fossat que l’envolta, i els que vàren caure al camí de Ronda, a la part interior del recinte enmurellat, no vàren ferir ningú. L’incident es va produir a les deu d’anit passada i vàren ser els veïnats de la zona qui donaren la veu d’alerta.
Tèncics en Patrimoni ja han avaluat els danys i han precintat la zona. Al tractar-se d’un element patrimonial de gran valor, les tasques de restauració s’hauràn d’estudiar a conciència. La pluja sembla ser la principal causa de l’esllevissada. No és la primera vegada que la Murada pateix desperfectes, l’any 2011 es va desprendre part del bastió de Santa Maria.
I la pluja també podria ser la causa de l’esllevissada 5 metres d’escollera del llit del Torrent de Sant Miquel, una obra de reforma i condicionament que just feia un parell de dies que havien finalitzat. Avui matí les màquines ja reparaven el tram afectat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans