Un dels treballadors essencials més visibles durant aquesta pandèmia són els sanitaris. Vegem com han evolucionat els contagis entre aquest col·lectiu. El dia més sanitaris contagiats va ser dia 24 de gener d’enguany, pràcticament un any després d’esclatar tot. En un sol dia es comptabilitzaren 306 casos. Des de llavors, ja ho veis, hem anat costa per avall i des de fa un mes la situació podem dir que és estable. Ens movem al voltant de 10 sanitaris contagiats.
Segons aquestes dades de Salut, la situació pareix que molt a poc a poc millora. Un altre indicador és la taxa de positivitat. Fa 50 dies, des del 5 de març que no hem passat del 2%. Recordam que segons la Unió Europea, perquè la situació estigui controlada s’ha d’estar per davall del 3%.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil