El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
David Serra i Irene Sala són els autors d'aquesta peça, que explica la història d'una de les escriptores més destacades del nostre temps
Imatge del documental "El Poder de les Paraules".
477Avui horabaixa el Teatre Principal de Santanyí estrena “El Poder de les Paraules“, un documental sobre l’escriptora mallorquina Antònia Vicens. Serà a les 19h. David Serra i Irene Sala són els autors d’aquesta peça, que està coproduïda per Tots Contents i IB3, i compta amb el suport de l’Ajuntament de Santanyí.
“Em record escrivint sempre, fins i tot quan encara no havia après ni ortografia ni gramàtica, quan no havia tengut un llibre a les meves mans. Jo mentalment sempre escrivia perquè les paraules em fascinaven. Creia que podia compondre tot un món, el món que jo desitjava, el món que jo m’imaginava, i crec que això era perquè el que veia no m’agradava gaire”. Amb aquestes paraules d’Antònia Vicens arrenca el documental, que, al llarg de 50 minuts, s’endinsa en l’univers literari i vital de l’escriptora, que sempre ha lluitat contra els estereotips de gènere i que ha trobat en les paraules i l’escriptura, el camí cap a la llibertat.
L’escriptora destaca per ser pionera en el tractament de temàtiques tan actuals com el boom turístic o la corrupció, i ha rebut alguns dels guardons més prestigiosos, com el Premi Nacional de Poesia o el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades