Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El raper s'estrena com a actor i prepara el llançament del seu segon disc
Dollar Selmouni pot presumir de tocar amb els peus a terra. Tot i que du una carrera meteòrica, la relació amb la seva família i amics es manté intacta i no ha canviat gens els seus hàbits. La vida al carrer és la vida de les seves cançons i, assegura, també el secret del seu èxit.
Amb milions de reproduccions a les grans plataformes, les seves cançons i vídeos són inspiració per a tota classe de públic.
A més, enguany ha rodat la seva primera pel·lícula, un paper secundari a “Hasta el cielo”, de Daniel Calparsoro, que avui s’estrena a les sales de cinema de tot el país. Amb altres 3 projectes cinematogràfics a la vista, un d’ells ja en marxa, i la publicació del seu segon treball d’estudi prevista per a l’any que ve, Dollar Selmouni, s’aferra a l’estel que l’ha duit a convertir-se en un dels artistes de moda aquest 2020.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat