Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Cinc menors seran traslladats a un centre de Mallorca en els pròxims dies.
Un equip de la Creu Roja es va desplaçar a la comissària d’Eivissa dissabte passat per oferir als argelians que van arribar en pastera a Eivissa menjar per passar el cap de setmana i també flassades per tapar-se. Dos dies després, ahir a la tarda, 7 dels immigrants van arribar a la seu de l’organització per demanar roba, berenar i també per dutxar-se. Deien que alguns dels seus companys de viatge ja havien marxat de l’illa.
La Mesa d’Inclusió Social se centra a elaborar un protocol per atendre les persones que puguin arribar en pasteres en un futur immediat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €