La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Cinc home i dos menors d'edat detinguts en quatre actuacions a Son Gotleu, Pere Garau i Parc de ses Estacions
La Policia Nacional a Palma han detingut en dos dies5 homes i dos menors d’edat com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i tràfic de drogues.
Els agents han dut a terme diferents dispositius preventius donant resposta a les demandes, queixes veïnals i informacions anònimes en els barris de Son Gotleu, Pere Garau i Parc de ses Estacions a Palma.
Es tracta de 4 actuacions diferents i els detinguts no guarden relació entre ells, i de diferent nacionalitat: tres marroquins, un senegalès, un nigerià i dos menors d’edat. Les detencions van ser practicades per agents de seguretat ciutadana que desenvolupen vigilàncies en les zones demandades, actuant contra el sovinteig en diferents barriades de Palma.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys