Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La Guàrdia Civil ha realitzat diversos escorcolls en el marc de l'operació
La Guàrdia Civil ha detingut aquest dijous a Palma set integrants d’una banda, acusats de cometre més de 75 robatoris a comerços, domicilis i a l’interior de vehicles en els darrers mesos.
Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, un d’ells, major d’edat, ja està a la presó, mentre que altres dos menors han ingressat al centre de menors del Pinaret.
La banda es dedicava a realitzar tot tipus de robatoris, utilitzant força i fins i tot violència, tant a Palma com a municipis propers, com Marratxí o Calvià.
Els agents han realitzat escorcolls al barri de Son Gotleu en el marc d’una operació que investiga robatoris a la Part Forana.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols