Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Set persones han resultat ferides per una explosió potent a en un pis a Eivissa. Tot apunta que s’hauria produït per una explosió de gas en obrir l’aigua. Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d’emergències. Tres dels ferits han estat traslladats a l’Hospital de Can Misses, dues en estat crític. Es tracta d’una dona de 45 anys i dos joves de 21 i 23 anys.
Els habitatges del voltant han hagut de ser desallotjats, tres dels quals han quedat greument afectats. Són unes 70 persones, les quals han estat desallotjades o bé, també, han sortit pel seu propi peu després de l’explosió. Segons ha informat l’Ajuntament, els Serveis Socials ja han proporcionat, de manera provisional, a les persones afectades uns apartament.
La deflagració s’ha produït en un bloc de pisos del carrer Sant Vicent de sa Cala, a la barriada de Can Cantó, i que s’ha pogut sentir des de molts punts de Vila. A més, s’hi ha generat una densa columna de fum que ha mobilitzat diferent dotacions dels serveis d’emergències, entre Bombers, sanitaris, a més de Policia Local i Policia Nacional. L’alcalde d’Eivissa, Rafa Triguero, s’ha personat a la zona, que ha quedat acordonada. La policia científica ja treballa en investigar les causes de l’explosió.
La presidenta Prohens ha trasllada el seu suport als afectats: “Acab de xerrar amb el batle d’Eivissa, Rafael Triguero, que està al lloc dels fets, per traslladar el suport del Govern”. A través d’un missatge a X, la cap de l’Executiu ha afirmat que es troba pendent de les informacions sobre el succés.
Pendent de la informació que ens arriba de l’explosió d’un habitatge a Eivissa en la que han resultat ferides quatre persones, dues d’elles en estat crític.
Acab de xerrar amb el batle d’Eivissa @TrigueroIbiza, que està al lloc dels fets, per traslladar el suport del Govern.…
— Marga Prohens (@MargaProhens) April 21, 2026
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge