Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Marta Díaz ha demanat al govern espanyol ampliar el límit de contractació de personal
El Consell d’Eivissa crearà set places noves de funcionari a través d’una oposició i un concurs que es convocarà l’any que ve. Són places de lletrat, enginyer tècnic d’obres públiques, bomber, dos auxiliars d’informació turística i dos educadors socials.
A banda de les set noves places, el consell executiu ha aprovat avui la consolidació de 25 places que ja estaven ocupades per un mínim de tres anys.
La vicepresidenta segona del Consell, Marta Díaz, ha reclamat al govern espanyol i al PP que faciliti les contractacions de personal a administracions sanejades econòmicament, com el Consell i els ajuntaments eivissencs.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants