Vuit trams de carretera estan tallats al trànsit aquest diumenge dematí a Mallorca. I és que continuen les tasques per llevar la neu que s’ha acumulat en aquestes i els arbres que han caigut a causa de la borrasca Juliette. Unes intervencions que afecten uns 114 quilòmetres, quasi tots a la Serra de Tramuntana. La Guàrdia Civil desde les 6.30 h del dematí regula la majoria d’accessos i recorda als conductors que no s’hi pot accedir ni a peu degut al perill d’esllavissades i l’acumulació d’arbres que han caigut a causa de la borrasca Juliette.
En aquests moments, estan tallades la carretera que va des de Fornalutx a Pollença entre els quilòmetres 6 i 47,5; la del coll de Sóller, des del quilòmetre 17 al 27,7; la que va de Bunyola a Orient des del quilòmetre 1 al 10; i la de Caimari a Lluc des del quilòmetre 7 al 15. Així mateix, són inaccessibles la carretera de sa Calobra, la de Formentor entre el quilòmetre 2 i 19,6; i la carretera que va des de sa Pobla a Platja de Muro fins al quilòmetre 8.
Aquest migdia s’ha reobert el tram de 700 metres de la carretera de l’Esgleieta a Palmanyola.
Dilluns, els operaris que han fet feina tota la setmana continuaran amb les tasques d’adequació.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça