Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Les Illes són actualment la tercera comunitat del país amb més infectats per aquest virus, segona causa principal de càncer després del tabaquisme
El 70% dels homes de les Balears són portadors del virus del papil·loma humà. Un virus que suposa la segona causa principal de càncer al món. I ara, en ple estiu, preocupa encara més el seu contagi. I és que Balears és actualment la tercera comunitat del país amb més infectats per aquest virus.
L’Institut de Psicologia i de Sexologia de Mallorca llança un avís a tots els joves: “És normal que vulguin connectar amb altres persones i mantenir relacions íntimes, però ho han de fer amb compte i amb precaució”, diu Míriam Kefauver, psicòloga i sexòloga de l’institut.
Javier Cortés, ginecòleg i patòleg i especialista en el virus del papil·loma humà, ressalta que Balears és una de les comunitats amb més incidència, i per tant amb més càncers derivats a partir d’aquest virus. Recorda que, després del tabaquisme (el 30%), el virus del papil·loma humà és la segona causa que pot desencadenar un càncer, en una proporció del 15%.
El doctor destaca que la prevenció és el principal mètode per evitar-ne els contagis; però també la vacunació. Per això, demana que s’incorporin els nins al programa de vacunació de Salut Pública, que ara mateix només inclou les nines. I alerta que només 4 de cada 10 adolescents masculins que tenen relacions sexuals utilitzen amb freqüència el preservatiu.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval