Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

El piragüista dóna la temporada per perduda i veu complicat celebrar un campionat del món al setembre o a l'octubre
Sete Benavides ha reprès els entrenaments sense tenir un objectiu clar. El març tenia control nacional i el juliol un campionat del món que es podria posposar al setembre.
Amb aquest panorama el del Port de Pollença s’ho pren amb filosofia i intenta recuperar sensacions. Sete Benavides dóna la temporada pràcticament per perduda i veu realment complicat poder celebrar un campionat del món al setembre o a l’octubre.
Aquesta setmana ha reprès els entrenaments a les ordres de Kiko Martín i devora Joan Segura i Toni Moreno. Durant el confinament ha fet feina amb un simulador, però tant de dies tancat donen per molt. Ell s’ha aficionat a la cuina i ha aprofitat per fer una incursió al sector primari.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix