Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

Han llançat bosses de fems als voltants de la delegació del govern central
A Barcelona, la setena jornada de protestes ha començat una vegada més a les sis de l’horabaixa i ho ha fet amb una concentració convocada per Pícnic per Catalunya.
Els manifestants s’han congregat a l’encreuament entre el carrer de Mallorca i carrer de Bruc, als voltants de la delegació del govern central a la capital catalana.
Allà, han llançat bosses de fems per, han dit, “demostrar en quina mena s’escombraria s’ha convertit l’Estat Espanyol”
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar