Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
No s'espera pluja a mitjà termini, però a partir de divendres el temps podria canviar
Una posta de sol. /EFE
76Torna l’anticicló. Després d’un cap de setmana amb alguns niguls i qualque plugim feble, l’anticicló torna amb força fins ben entrada la setmana. No s’espera pluja a mitjà termini, però a partir de divendres el temps podria canviar.
De dilluns a dijous en general farà sol. També es formaran algunes boires i niguls baixos que enterboliran l’ambient, però no s’esperen precipitacions a cap punt de l’arxipèlag. La temperatura es mantindrà suau de dia, amb valors de 15 ºC a 18 ºC a punts d’interior. Per contra, els vespres seran freds amb qualque gelada puntual, més probables a Mallorca.
La nit de dilluns a dimarts entrarà vent de nord que, a Menorca i el nord-est de Mallorca bufarà amb cops moderats fins a migdia. L’AEMET activarà l’avís groc per mala mar en aquests sectors per vent de fins a força 7 i temporal marítim amb ones de 3 a 4 metres d’altura significativa.
No està gaire clara l’evolució del temps a partir de divendres. L’anticicló podria permetre l’arribada d’una massa d’aire més fred i un canvi en la situació en vista al cap de setmana, amb algunes pluges.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu