Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Ara iniciaran el procés per aconseguir la targeta sanitària
Ja han arribat a Mallorca, al centre de Son Rapinya habilitat ara per acollir refugiats. Els immigrants procedents de l’Aquarius han arribat aquest dimecres matí de València.
Els 16 joves que ja són a les illes formen part del grup de 629 immigrants rescatats a la mar davant les costes de Líbia a principi de juny. A bord de l’Aquarius, 450 homes, 80 dones i prop d’un centenar de menors. Itàlia i Malta negaren al vaixell el permís per desembarcar-los. Nou dies d’odissea a la mar acaben amb l’acolliment al port de València. Arriben a port repartits al Dattilo, Aquarius i Orion.
Ara, prop de 40 dies després, ja són a l’antic convent de Son Rapinya, llogat pel govern durant 7 anys per 6.800 euros mensuals i amb una capacitat de 25 places. Ara iniciaran el procés per aconseguir la targeta sanitària i després demanaran a l’estat espanyol que els reconegui l’estatus de refugiat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor