Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La plantilla ha augmentat per repartir entre 1.400 i 1.600 paquets diaris de mitjana
L’empresa de missatgeria Seur ha de repartir avui un miler de paquets, gairebé el doble de l’habitual. Són comandes de roba, mobles, joguines, televisors…tot comprat aprofitant els descomptes del Black Friday. I és que els paquets han començat a arribar a l’illa en avió i vaixell, i a partir de demà encara es multiplicaran més, per la qual cosa han ampliat la plantilla. Seur calcula que tenen un 25% més de feina respecte del Black Friday de l’any passat, i que per això rebran, a partir d’aquest dimecres i fins mitjans de la setmana vinent, entre 1.400 i 1.600 paquets diaris de mitjana.
Davant l’allau de compres a grans empreses a través d’Internet, 60 dels 400 adherits a l’Associació Empresarial de Comerciants de Menorca també van sumar-se a la campanya de descomptes amb una rendibilitat desigual. Malgrat tot, els petits comerciants asseguren que l’any vinent tornaran a fer Black Friday per no perdre competitivitat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat