Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els clubs acorden fer un intercanvi de jugadors. Juanlu, Óscar Rodríguez i Rafa Mir són els noms que hi ha damunt la taula. El més complicat és arribar a un acord amb ells
179
Pablo Maffeo podria viure les seves darreres hores com a mallorquinista. El lateral català podria acabar jugant amb el Sevilla si acaben de fructificar les negociacions entre el Mallorca i el club andalús.
La manera d’arribar a un acord és clara. Intercanvi de jugadors. El Sevilla té pocs diners i una plantilla àmplia i així s’ha arribat a l’equilibri. Tres jugadors arribarien a l’illa. Els clubs estan d’acord en qui forma part de l’operació. Però això no vol dir que estigui tancat.
Segons aquest acord, els futbolistes que jugarien al Mallorca són: Juanlu Sánchez, Óscar Rodríguez i Rafa Mir.
Amb ells no hi ha acord i aquí es troba el principal entrebanc de l’operació.
Rafa Mir no veu clara l’operació, tot i que el passat primer de juliol va declarar que “m’encantaria jugar al Múrcia i al Reial Mallorca”. Sembla que Mir troba que encara no és el moment. El davanter té altres ofertes, com per exemple del València.
Lluny d’anul·lar aquesta operació, els clubs ja treballen en alternatives per si, finalment, han d’incloure un altre jugador.
Ni tampoc Óscar Rodríguez ha donat encara el vistiplau a entrar en aquest traspàs.
Qui menys problemes posa és Juanlu Sánchez. Aquest lateral dret ha debutat a Primera amb el Sevilla, però la temporada passada la va jugar al Mirandés amb un gran rendiment.
El Sevilla no és l’únic equip que ha mostrat interès per Maffeo. El Barça el té a la seva agenda, tot i que, ara mateix, és una opció secundària per al conjunt blaugrana que té Fresneda, internacional sub-19 del Valladolid, al punt de mira.
Aparcada l’opció del Barça, falta acabar de donar forma a un traspàs que acabarà amb Maffeo al Sevilla.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals