Gairebé la meitat dels residus han estat plàstics
Cada dia es troben llaunes, botelles i brutor de tot tipus a la platja de Magaluf. És el que queda a la costa després d’hores de botellot. I molta d’aquesta brutor pot acabar a dins la mar. De fet, gairebé la meitat dels 20.000 quilos de residus que s’han recollit al litoral balear durant aquest mes de juliol han estat plàstics. La xifra és un 7% inferior a la del mateix mes de l’any passat.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria