Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Un pres supervivent, el centenari Gabriel Riera, ha assistit a l'homenatge
Gabriel Riera tenia 17 anys quan va començar la guerra. A son pare el varen condemnar a mort i a ell, l’internaren a un camp de concentració per ser republicà.
En Gabriel ha assistit a la inauguració del nou espai de Memòria i Reconeixement Democràtic a Campos. Un homenatge als presos de la Guerra Civil del camp devora del balneari de Sant Joan de la Font Santa.
Com ell, milers de persones de les Balears passaren per una dotzena de camps de concentració. Eren emprats com a mà d’obra per construir-hi carreteres. En feren més de 100 quilòmetres a tota l’illa, com la de Campos a ses Salines, coneguda com a “la carretera dels presoners”. Gabriel és un dels últims supervivents d’aquella època. Ara, amb 100 anys, viu feliç amb democràcia i no té nostàlgia per aquell passat.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions