Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'associació 'A Pelo' critica la manca de visibilitat sobre l'alopècia femenina en la lamentable escena als Oscars: "Prou! El meu cos, les meves bromes"
Júlia Vincent sap ben bé com es va sentir diumenge l’actriu Jada Pinkett, dona de Will Smith, a la gala dels Oscars després d’escoltar l’acudit del còmic Chris Rock. “Jo he estat 23 anys amagant la meva alopècia. Des de quan les dones calbes existim? No ho sap ningú“. En una entrevista al programa d’IB3 Televisió ‘Cinc Dies’, Vincent pateix la mateixa malaltia que l’actriu estatunidenca, que ha publicat a les seves xarxes fotografies i vídeos explicant el motiu pel qual es va rapar el cap.
Chris Rock, abans d’introduir el premi Oscar al millor documental, va fer un monòleg humorístic. Després de fer broma sobre la nominació de Javier Bardem i Penélope Cruz, l’actor va parlar sobre l’alopècia de Pinkett: “Jada, t’estim, vull veure’t a ‘La teniente O’Neil 2′”. En referència a la pel·lícula protagonitzada per Demi Moore, que interpretava una soldat i que el seu rapat va ser la imatge més comentada i popular de la història del cinema. L’acudit, però, va fer riure a gent del públic, fins i tot el mateix Will Smith, segons les imatges, però per a Jada sembla que va ser una broma de mal gust. Tot just després ja va venir l’escena de la galtada.
“S’ha mediatitzat més la galtada de Will Smith, però del que se’n parla poc és de l’agressió que ha patit ella“, critica Júlia Vincent, actriu i cofundadora de l’associació ‘A Pelo’, que lluita per la visibilitat de la calvície femenina. “Nosaltres volem centrar el discurs amb ella, amb qui ha rebut l’agressió”, afegeix Vincent. L’associació ha publicat un missatge a Facebook en què expliquen l’expressió de Jada després de rebre la broma: “La seva vulnerabilitat exhibida davant la mirada aliena, aquest estat de pànic que les persones amb alopècia coneixem perfectament”.
Júlia Vincent ha assenyalat a més que “no duim o deixam de dur els cabells per ser objecte de burla”. I ha manifestat que des de l’associació ‘A Pelo’ treballen per “demostrar que existim i que podem ser fantàstiques” amb calbesa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions