El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Leonmanso i Cris Juanico participen en el concert
El músic menorquí Shanti Gordi presenta aquest divendres al Casino 17 de Gener de Ciutadella el seu primer disc en solitari, ‘Primer viatge’, enregistrat durant el passat mes d’abril a la localitat gironina de Salt.
En el disc, el cantant i pianista ciutadellenc ha estat acompanyat per Martí Genestar a la guitarra, Toni Genestar a la bateria i Lluís Gener al baix.
El d’aquest divendres és un concert molt especial, que ajunta a l’escenari el mateix Shanti Gordi, el músic Leonmanso, i el cantant Cris Juanico, aquest en format acústic, que interpretaran plegats alguns temes.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran