Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Leonmanso i Cris Juanico participen en el concert
El músic menorquí Shanti Gordi presenta aquest divendres al Casino 17 de Gener de Ciutadella el seu primer disc en solitari, ‘Primer viatge’, enregistrat durant el passat mes d’abril a la localitat gironina de Salt.
En el disc, el cantant i pianista ciutadellenc ha estat acompanyat per Martí Genestar a la guitarra, Toni Genestar a la bateria i Lluís Gener al baix.
El d’aquest divendres és un concert molt especial, que ajunta a l’escenari el mateix Shanti Gordi, el músic Leonmanso, i el cantant Cris Juanico, aquest en format acústic, que interpretaran plegats alguns temes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació