Shella Badaseraye és una esportista nigeriana i mallorquina d’adopció des dels 12 anys. La seva història de superació és un exemple per a tots.
Shella practica l’halterofília i enguany tenia un objectiu: participar al Mundial Master d’Orlando, a Florida. Però el camí fins a aconseguir-ho no ha estat gens fàcil.
Shella és mare d’una nina amb discapacitat. I per poder competir en aquest campionat ha posat en marxa una campanya per recaptar fons pel viatge i per poder contractar una cuidadora per a la seva filla. Shella és ara mateix a Orlando i demà competirà al Mundial.
Caure i tornar-se a aixecar. Lluitar i no rendir-se. Així és la vida de Shella. Torni o no amb medalla d’Orlando, Shella ja ha demostrat que és una campiona.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"