Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
L'halterofilista és mare d'una nina amb discapacitat i demà complirà el somni de participar al Mundial d'Orlando
Shella Badaseraye és una esportista nigeriana i mallorquina d’adopció des dels 12 anys. La seva història de superació és un exemple per a tots.
Shella practica l’halterofília i enguany tenia un objectiu: participar al Mundial Master d’Orlando, a Florida. Però el camí fins a aconseguir-ho no ha estat gens fàcil.
Shella és mare d’una nina amb discapacitat. I per poder competir en aquest campionat ha posat en marxa una campanya per recaptar fons pel viatge i per poder contractar una cuidadora per a la seva filla. Shella és ara mateix a Orlando i demà competirà al Mundial.
Caure i tornar-se a aixecar. Lluitar i no rendir-se. Així és la vida de Shella. Torni o no amb medalla d’Orlando, Shella ja ha demostrat que és una campiona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues