Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La nigeriana resident a Mallorca és campiona del món màster d'halterofília
La campiona del món màster d’halterofília Shella Badaseraye s’ha enduit una agradable sorpresa aquest dijous dematí al Centre d’Educació Especial Pinyol Vermell de Bunyola. L’escola ha preparat un homenatge a la nigeriana, tot un exemple de sacrifici i superació.
Badaseraye té escolaritzada la seva filla, Anahí, a aquest centre des de fa anys a causa de la seva paràlisi cerebral. “Em pensava que venia a la classe d’Anahí a impartir una xerrada i, per això, venia tranquil·la”, explica davant les càmeres d’IB3 Televisió després d’endur-se’n la sorpresa. L’esportista reconeix que “no m’agrada gaire exposar-me, perquè em pos molt nerviosa”.
No amaga que aquesta sorpresa li ha agradat molt i l’ha emocionada: “El col·legi em coneix des de fa anys i, per això, ho agraesc molt, és un honor. És molt emocionant, te n’adones que la discapacitat és present a la societat. Amb Anahí aprenc moltíssim cada dia. Encara que ella no xerri com una nina normal, aprenc moltíssim. Cada vegada que torn a casa li mostr les medalles que he guanyat. Són nins que se’n temen molt del que tenen al seu voltant i hem de potenciar-ho”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals