Al capvespre se celebraran les primeres avellanes i seguirà el recorregut de les visites, que es preveu que acabi al voltant de les 10 de la nit, a casa del Caixer Casat on es penjarà la bandera
A Menorca es celebra el Diumenge des Be. Primer toc de flabiol i inici oficial de les festes de Sant Joan. Juanlu Gelabert, el flabioler, ha estat ben puntual i a les 9 del dematí ja feia sonar el primer toc de flabiol a casa del Caixer Senyor, Júlio de Olives. Després han començat les visites de s’Homo des Be, Santi Cortès. Descalç i amb el Be a les espatlles, anunciava l’arribada de Sant Joan pels carrers de Ciutadella. Enguany la Comitiva recorrerà durant tot el dia els carrers del centre històric de la ciutat i farà un total de 110 visites, les posades dels cavallers que participaran en les colcades de Sant Joan i que així ho han demanat. Són 7 visites més que l’any passat, i sonaran tres tocs de dol, a aquelles posades on enguany hi ha hagut alguna defunció. Al capvespre se celebraran les primeres avellanes i seguirà el recorregut de les visites. Es preveu que el recorregut acabi al voltant de les 10 de la nit, a casa del Caixer Casat, Martí Faner, on es penjarà la bandera. El dia és llarg i a s’Homo des Be encara li queden moltes visites a fer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda