Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Els experts recomanen que abans del sorteig s'ha de tenir justificat, o bé en una fotocòpia o a través d'un grup de whatsapp, el número comprat i els participants
Els balears serem enguany els qui menys gastarem de tot l’Estat en la Loteria de Nadal: 42,61 euros. I en molts casos, es fan participacions entres amics, companys de feina o familiars.
Però serà en el moment del sorteig el proper diumenge 22 de desembre quan potser arribaran els peròs a l’hora de repartir-se el premi.
Els experts recomanen que abans del sorteig, s’ha de tenir justificat, o bé en una fotocòpia o a través d’un grup de whatsapp, el número comprat i els qui han participat. Després arribarà el moment de repartir els doblers. Però es recomana que la persona que vagi a cobrar el premi al banc, entregui també les persones participants i que es faci l’ingrés a cadascú. D’aquesta manera, diuen els experts, no és considerat donació i per tant queda exempt de pagar-ne l’impost.
Si, amb tot això, no ha quedat del tot clar, sempre es pot optar per no comprar cap dècim de la Loteria de Nadal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals