El Gremi de Llibreters de Mallorca fa un balanç molt positiu del Dia del Llibre. Assegura que s'han viscut dos Sant Jordis molt diferents, un al matí amb la pluja i un altre l'horabaixa on ha lluït el sol
El Gremi de Llibreters de Mallorca fa un balanç molt positiu del Dia del Llibre. De fet, el seu president, Àlex Volney, afirma que si no hagués estat per la pluja del matí, enguany hauria estat històric.
Assegura que s’han viscut dos Sant Jordis molt diferents, un al matí amb la pluja i un altre l’horabaixa on ha lluït el sol. Tot i que les xifres no arriben encara a les prepandèmiques, les sensacions són molt bones.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys