Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Es tracta d'una producció audiovisual, en la qual participen onze companyies de teatre de l'entitat
“Si Talía fuera ciega” és el curtmetratge que ha posat en marxa Teatro Once. Es tracta d’una producció audiovisual, en la qual participen onze companyies de teatre de l’entitat, entre les quals “Sa Boira” de Palma. Un projecte per visibilitzar i retre homenatge als actors i actrius cecs o amb discapacitat visual greu, que avui ha rodat als jardins de l’Hort del Rei.
Endinsats en els amagatalls dels jardins de l‘Hort del Rei, i envoltats de persones sortides d’altra època, entram dins la bimbolla d’un rodatge molt especial. Es tracta d’una escena de l’obra “Marat/Sade”, representada pels actors de la companyia Sa Boira de Palma. S’hauria d’haver representat a la biennal de teatre, que fa habitualment l’ONCE arreu d’Espanya, però enguany la pandèmia n’ha canviat els plans. Han decidit fer un curmetratge amb fragments d’obres representades per companyies de Teatro Once. En total hi participen 11 companyies de tot l’estat amb dos objectius ben clars: fer la pel·lícula, però també que els actors afiliats puguin tenir una experiència cinematogràfica.
Després de rodar per tot Espanya, la companyia posarà punt final al teatre de Mèrida, que serà escenari del fil conductor de l’obra: la conversa amb na Talia.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare