Cada divendres publiquen una nova cançó que afegiran als directes d'estiu
El grup compost per 6 joves d’Alaior, Ferreries i Ciutadella prepara els pròxims concerts d’estiu en què els espectadors podran escolar tres temes nous. Després del seu nou disc A Borinar!, enguany han començat a llançar una sèrie de singles; el primer ha estat “S’illa des costat”.
La cançó parla d’una frase que han de repetir molt sovint aquells menorquins que van a estudiar a Catalunya i els confonen en mallorquins. El pròxim concert serà el dia 8 de juny al Claustre del Carme, a Maó. Mentrestant, cada divendres publiquen una nova cançó. La darrera ha estat “Diga-meu”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa