Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Amb 15 anys divideix el seu temps entre l'estudi i l'esport, la seva passió
Amb 15 anys, Silvia Guerrero té una agenda ben intensa. Els dematins estudia quart de l’ESO. Però quan surt d’escola, dedica la major part del seu temps a l’esport. Per una banda, els caps de setmana arbitra a diferents categories de futbol sala. Fins i tot ha debutat a primera, com a cronometradora a partits del Palma Futsal. Un món en el qual es va introduir per curiositat gràcies a son pare que també és àrbitre. El que més li agrada, diu, és la responsabilitat que té a la pista. El seu objectiu és arribar a arbitrar a les màximes categories on reivindica, avui Dia Internacional de la Dona, que encara falta molt per aconseguir la igualtat.
Aquesta és la seva meta quant a l’arbitratge, però en té més com a atleta, disciplina en què es va introduir quan tenia set anys. El que més li ha enganxat, ens confessa, és el triatló. Un objectiu que el seu entrenador està segur que complirà.
Sigui com sigui, el que és ben segur és que la vida d’aquesta jove lluitadora sempre estarà vinculada al món de l’esport.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia