L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
En el Dia Internacional de la Dona, parlam amb una de les cinc presidentes de federacions esportives de les illes
Sílvia Riera presideix la Federació Balear de Bàdminton des de fa nou anys. Aquesta exjugadora, amb bons resultats en l’àmbit estatal, assegura que, en un esport com el seu, la desigualtat de gènere no es percep.
En el seu cas, el pas de jugadora a entrenadora, i després a ocupar un càrrec de responsabilitat, com presidir una federació, ha estat natural. Tot i això, creu que cal treballar en altres àmbits a la recerca de la igualtat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis