Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En el Dia Internacional de la Dona, parlam amb una de les cinc presidentes de federacions esportives de les illes
Sílvia Riera presideix la Federació Balear de Bàdminton des de fa nou anys. Aquesta exjugadora, amb bons resultats en l’àmbit estatal, assegura que, en un esport com el seu, la desigualtat de gènere no es percep.
En el seu cas, el pas de jugadora a entrenadora, i després a ocupar un càrrec de responsabilitat, com presidir una federació, ha estat natural. Tot i això, creu que cal treballar en altres àmbits a la recerca de la igualtat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat