Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El sindicat mèdic recorda que fa anys que lluita per l'equiparació del plus de residència
Imatge d'arxiu de l'Hospital Mateu Orfila de Menorca.
177El sindicat mèdic Simebal celebra la millora de les condicions laborals acordades amb el Govern, sobre la declaració dels metges com a places de difícil cobertura a Menorca, Eivissa i Formentera, tot i que el sindicat té dubtes sobre si seran suficients per captar i fidelitzar professionals. El portaveu d’aquest sindicat a Menorca, Claudio Triay, reconeix que hi ha moltes dificultats per trobar personal sanitari disposats a romandre a les illes menors. Per això defensa que l’acord assolit és una passa important, però no sap si serà suficient.
El sindicat mèdic recorda que fa anys que lluita per l’equiparació del plus de residència. Entenen que aquesta millora, que depèn del govern espanyol, sí que resoldria de manera definitiva la mancança de professionals. Triay detalla el greuge que pateixen en comparació amb altres territoris.
Entre les millores acordades hi ha que els metges de Menorca, Eivissa i Formentera cobraran un plus de 4.000 euros anuals, atès que es declara el personal sanitari d’aquestes tres illes com a places de difícil cobertura. Ara, la Conselleria de Salut farà feina per ampliar aquest complement de fidelització a altres categories, com infermeria i fisioteràpia.
Entre les mesures d’aquest acord, hi ha les millores de les condicions laborals i retributives del personal sanitari, com ara la recuperació de la jornada laboral de 35 hores o cobrar més per l’hora de guàrdia. Tot plegat, tendrà un cost de 30 milions anuals.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim