Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Segons el president del sindicat, el nivell de vacunes és "clau" per a poder "salvar la temporada turística"
El president del Sindicat Mèdic de Balears (Simebal), Miguel Lázaro, ha considerat que la societat civil balear hauria d’unir-se per a exigir al president del govern Pedro Sánchez “les mateixes dosis de vacunes que perceben altres comunitats autònomes”.
Segons ha informat el president de Simebal, Miguel Lázaro, aquest diumenge, “entenent que la pandèmia és una crisi sociosanitària, que Balears està amb indicadors molt negatius i que la dimensió socioeconòmica és molt important i ha impactat moltíssim en l’arxipèlag, aquest sindicat creu que totes les forces socials haurien d’exigir al Govern una disposició de vacunes no menor que la que arriba a altres comunitats autònomes”.
Per a Lázaro, el nivell de vacunes és “clau” per a poder “salvar la temporada turística” i mitigar els efectes “demolidors” que ha tingut sobre la ciutadania que l’anterior temporada fora “fallida”.
En aquesta línia, ha considerat que “cal exigir a Sánchez la disponibilitat suficient de vacunes per a aconseguir una immunitat d’al voltant el 70 per cent o 80 per cent al més aviat possible”.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants