Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Una situació que, diuen, reduiria les llistes d'espera que hi ha en l'actualitat i resoldria el problema de la manca d'especialistes
El Sindicat Mèdic de les Illes Balears (Simebal) negocia un nou centre de salut per a Ciutadella i descarta l’opció d’ampliar l’actual edifici del Canal Salat.
També demanen una equiparació del plus d’insularitat amb les Canàries per poder captar i fidelitzar metges a Menorca. Una situació que, diuen, reduiria les llistes d’espera que hi ha en l’actualitat i resoldria el problema de la manca d’especialistes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals