Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'alcalde Josep Tur, que deixa el càrrec, ha explicat que no hi haurà cap altre aspirant a les primàries a l'agrupació de Sant Antoni
Planells, de 31 anys, és doctor en Economia, professor d’institut i consultor universitari. Tot i que de moment és precandidat, sembla que ningú més optarà a encapçalar les llistes municipals.
Simón Planells va ser candidat del PSOE al Senat per les Pitiüses i actualment és el portaveu del partit a Eivissa. Ha pres la decisió després de la renúncia de l’actual batle, Josep Tur, de tornar a presentar-se. El PSOE governa al municipi des del 2015 amb Reinicia i el Pi. Planells diu que respectarà l’equip de govern de Tur i també les seves polítiques de regeneració del municipi.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta