Balears imposa una veda a la pesca del pop per primera vegada. Així ho ha decidit la Direcció General de Pesca del Govern abans que aquest recurs no s’esgoti.
La veda començarà aquest dimecres a Mallorca i s’allargarà la prohibició de pescar pops fins dia 31 de juliol. La veda és fins a 50 metres de fondària. El que ha motivat aquesta decisió és que les captures de pops han augmentat devers un 50 per cent. Abans just es feia servir com a esca per a altres peixos, però ara es ven a molt bon preu perquè molta de gent en demana.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça