Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Els organitzadors han fet servir informació real dels atemptats de París al 2015, també de casos de pacients que requerien un tractament o cirurgia immediatament
Són les 9 i mitja del dematí i s’ha produït un atemptat terrorista a un resort. es tracta d’un simulacre, organitzat per la Societat Europea de Trauma i Operacions d’Emergències. Una oportunitat perquè tots els agents implicats en una emergència actuïn adequadament davant aquest tipus de situacions.
60 persones, entre personal d’emergències, policies i metges, participen en el simulacre. Hi ha hagut un atemptat amb més de 300 ferits, que cal traslladar ràpidament a l’hospital. Però abans s’han de seguir els protocols.
A les diferents sales del centre es coordinen els agents implicats. Moltes telefonades: cal recopilar tota la informació per actuar correctament. Des de primera hora del dematí estan en contínua comunicació, i ho faran fins que s’hagin salvat tots els pacients. Aquests curs es fa per primera vegada a Espanya.
Encara que ha estat un simulacre, els organitzadors han fet servir informació real dels atemptats de París al 2015. També de casos de pacients que requerien un tractament o cirurgia immediatament.
Demà s’organitzarà un nou simulacre amb els mateixos participants d’avui. Tindran, doncs, més coneixements a l’hora de preparar les seves actuacions per salvar vides.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades