Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Nombrosos efectius de diferents cossos de la Guàrdia Civil, i l'helicòpter, han participat en aquest simulacre per demostrar la feina que fan a representants de la policia i l'interior de països del nord de l'Àfrica i el sud d'Europa
Una barca sospitosa de traficar amb droga escapa del port de Palma i la Guàrdia Civil la persegueix. No és real, sinó un simulacre que s’ha fet aquest dijous capvespre a l’estació marítima de Ciutat.
La Benemèrita també ha simulat un segrest i posterior detenció d’una embarcació, i la persecució d’un sospitós que s’ha amagat dins un cotxe. Nombrosos efectius de diferents cossos de la Guàrdia Civil, i l’helicòpter, han participat en aquest simulacre per demostrar la feina que fan a representants de la policia i l’interior de països del nord de l’Àfrica i el sud d’Europa.
Estats que lluiten contra el tràfic de persones i la droga.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta