Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Serà la companyia Binter la que s'encarregarà de realitzar la connexió des de juliol fins a setembre. Sortirà de Menorca els divendres i permetrà arribar a qualsevol de les illes de l'arxipèlag canari
La pandèmia i els canvis d’hàbits han incrementat molt l’arribada de turisme nacional a Menorca. Al maig, el nombre de vols nacionals es va incrementar a l’illa en un 30% respecte del mateix mes del 2019. Per cobrir aquesta demanda, s’han reforçat els enllaços de l’illa amb altres indrets de la Península. Actualment, es disposa de 22 connexions directes i 800.000 seients previstos per aquesta temporada. Les que més s’han reforçat han estat Bilbao i València. La novetat d’enguany són els vols a Gran Canària, que s’estrenen avui.
Serà la companyia canària Binter la que els durà a terme. Amb sortida des de Menorca cada divendres a les 13:20. El vol té una durada aproximada de 3 hores. Es tracta de la segona connexió que realitza l’aerolínia canària amb Balears, després de la que es va posar en marxa al 2018 amb Mallorca. Addicionalment, Binter oferirà als passatgers una connexió gratuïta amb qualsevol de les altres illes de les Canàries a través de la seva xarxa local.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància