Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Romandrà oberta fins el 15 d'octubre
L’Ajuntament d’Eivissa ha inaugurat avui una iniciativa cultural pionera a l’illa. Es tracta d’una biblioplatja, és a dir, un punt de donació de llibres destinat a fomentar la lectura a la platja. L’escollida en aquest cas ha estat la de Talamanca.
L’espai on fins ara s’allotjaven les dutxes ha estat reconvertit en aquesta petita biblioteca. Per ara hi podem trobar 384 llibres fruit de donacions de veïns d’Eivissa. La idea és que les donacions continuïn durant l’estiu i que els banyistes puguin llegir aquests llibres mentre prenen el sol sense estar obligats a retornar-los en el mateix dia. La biblioplatja de Talamanca romandrà oberta fins al 15 d’octubre en horari de 9 a 2 i de 5 a 8 amb una treballadora als matins. A més, a les tardes s’oferiran cada dia sessions de contacontes per als més petits.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora