Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Ja són efectius els canvis motivats per la protesta veïnal, després dels embussos de gent i els problemes de trànsit que provocava
El mercat de nit d’Es Mercadal es va posar en marxa aquest dijous amb 150 parades i altres 40 en llista d’espera. És el primer que es fa amb els canvis derivats de les protestes d’alguns veïns, que van recollir 200 firmes perquè les parades es colocassin en una sola filera i no a banda i banda del carrer. Així volien evitar els embussos de gent que feien intransitable el centre del poble.
Enguany s’han tornat a instal·lar parades a banda i banda, però més espaiades, i el mercat s’ha ampliat als carrers d’Enmig i General Albertí. A més, s’ha decidit tallar al trànsit rodat la plaça Constitució tots els dijous de mercat per fer més agradable el passeig.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients