Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Ja són efectius els canvis motivats per la protesta veïnal, després dels embussos de gent i els problemes de trànsit que provocava
El mercat de nit d’Es Mercadal es va posar en marxa aquest dijous amb 150 parades i altres 40 en llista d’espera. És el primer que es fa amb els canvis derivats de les protestes d’alguns veïns, que van recollir 200 firmes perquè les parades es colocassin en una sola filera i no a banda i banda del carrer. Així volien evitar els embussos de gent que feien intransitable el centre del poble.
Enguany s’han tornat a instal·lar parades a banda i banda, però més espaiades, i el mercat s’ha ampliat als carrers d’Enmig i General Albertí. A més, s’ha decidit tallar al trànsit rodat la plaça Constitució tots els dijous de mercat per fer més agradable el passeig.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions