Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'exposició, que es pot visitar al Museu de Menorca, mostra les emocions que han experimentat
El Museu de Menorca ha inaugurat aquest divendres l’exposició ‘El Museu del Confinament’, que han fet els infants del casal durant aquest estiu. Volen transmetre que els més petits no han viscut el confinament igual que els adults.
Explica com s’han sentit, les emocions o els sentiments que han estat més presents, amb què s’han divertit, què han pensat, i els objectes o les paraules que més han emprat.
També és un homenatge a la paciència dels pares i a la feina del cos sanitari. L’exposició romandrà oberta fins a finals d’estiu.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19