Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les llosques i els plàstics són els residus que més es troben a l'arena
Les platges i els espais litorals de les Pitiüses estaran molt més netes gràcies a la feina de 6 persones en risc d’exclusió social. El Govern ha adjudicat aquest projecte a Apfem Aktua amb els doblers de l’Impost de Turisme Sostenible.
Roman, Raúl i Manu fan feina cada dia recollint els residus de les platges i formen part d’una de les dues brigades encarregades de netejar el litoral de les Pitiüses. Tot i que hauríem de pensar que les platges ja estan netes, sembla que no és així. Expliquen que poden arribar a recollir fins a 450 quilos de residus en una sola platja o més de 250 a ses Illetes, a Formentera. Entre els objectes més repetits, els plàstics i les llosques.
Els treballadors són persones en risc d’exclusió social i asseguren que, per fi, se senten útils per la societat, ja que feia molt de temps que alguns d’ells no feien feina. Ara i durant dos anys, ajuden a millorar l’entorn natural dels espais litorals d’Eivissa i Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants