Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Les llosques i els plàstics són els residus que més es troben a l'arena
Les platges i els espais litorals de les Pitiüses estaran molt més netes gràcies a la feina de 6 persones en risc d’exclusió social. El Govern ha adjudicat aquest projecte a Apfem Aktua amb els doblers de l’Impost de Turisme Sostenible.
Roman, Raúl i Manu fan feina cada dia recollint els residus de les platges i formen part d’una de les dues brigades encarregades de netejar el litoral de les Pitiüses. Tot i que hauríem de pensar que les platges ja estan netes, sembla que no és així. Expliquen que poden arribar a recollir fins a 450 quilos de residus en una sola platja o més de 250 a ses Illetes, a Formentera. Entre els objectes més repetits, els plàstics i les llosques.
Els treballadors són persones en risc d’exclusió social i asseguren que, per fi, se senten útils per la societat, ja que feia molt de temps que alguns d’ells no feien feina. Ara i durant dos anys, ajuden a millorar l’entorn natural dels espais litorals d’Eivissa i Formentera.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs