societat
Dels nou trajectes d’anada i tornada que va haver-hi ahir entre Eivissa i Formentera s’ha passat avui als 21 i ja hi treballen simultàniament tres navilieres. Tot i així són molt lluny del nombre de connexions que realitzen un dia en plena temporada turística. Baleària, per exemple, realitza 10 trajectes i en plena temporada superen normalment la vintena.
A més, treballadors de l’estació marítima asseguren que s’ha vist el mateix moviment de gent que un dia de la setmana passada, el temps també ha influït. Hem vist, això sí, els primers grups de turistes.
Aigua fins als turmells i claveguerams embossats després de caure-hi 37 l/m2
Segons la Policia, l'home va entrar en el centre exigint una paga econòmica i amenaçant al personal que mataria a...
Medi Ambient engega una campanya per conscienciar la ciutadania de la importància de no molestar les tortugues marines que ponen ous a les platges i avisar l'112
El contacte directe amb el cavall, la natura o l'aire lliure són elements que ajuden a millorar tant l'estat físic...