Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Els sindicats avancen que serà una manifestació "més exigent que mai"
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
75El sindicats d’UGT, Comissions Obreres i l’STEI fan una crida a la mobilització dia primer de maig (Dia del Treballador) que diuen serà més exigent que mai perquè coincideix amb dues jornades electorals; les d’aquest diumenge i les del 26 de maig.
Sota el lema “Primer les Persones” la manifestació, convocada per aquests tres sindicats, reivindicarà un canvi de model productiu, en què les persones siguin el primer. I exigirà unes pensions dignes, treball estable i millor remunerat, prestacions socials suficients, així com serveis públics de qualitat.
La manifestació començarà a les 12h del migdia de manera simultània a la plaça d’Espanya a Palma amb arribada al parc de la Mar, a Maó arrancarà a la plaça d’Explanada i a Eivissa al carrer de Navarra. Els sindicats demanen omplir els carrers per revertir una situació, diuen, de precarietat laboral, ja que la recuperació econòmica “no s’ha notat”, diu José Lui García, scretari general d Comissions Obreres.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació