Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
CAEB i PIMEM es mostren "preocupades" per la incertesa; CCOO i UGT celebren que les urnes hagin "aconseguit aturar" Vox
Els resultats electorals deixen el futur polític d’Espanya en l’aire. Per davant, un temps d’incertesa gens favorable per als interessos econòmics i empresarials, segons han destacat les patronals CAEB i PIMEM. De fet, es mostren preocupades. La impossibilitat de formar govern suposa “el pitjor escenari per al teixit empresarial”, segons ha manifestat el vicepresident de CAEB, Antoni Gayà. En aquest sentit, demana que la decisió, ja sigui de formar un govern de coalició com de repetir eleccions generals, es prengui com més aviat millor.
La patronal de la petita i mitjana empresa de Mallorca (PIMEM) també reclama un govern estable. Però també celebra que el diputat electe de Sumar Més, Vicenç Vidal, hagi aconseguit el seu escó. “No tendrà la disciplina de vot d’altres partits i tendrà molta més llibertat”, ha dit el president de la patronal, Jordi Mora.
Per part seva, els sindicats majoritaris, CCOO i UGT, han celebrat que Vox no hagi avançat i consideren necessari que es reediti un pacte d’esquerres per seguir, diuen, consolidant drets. Per això, apunten, s’hauria de poder formar govern “tan aviat com es pugui”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles