Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Després d'assabentar-se que no es feien PCR a tots els ingressats al centre hospitalari
Set sindicats de personal sanitari han demanat avui la reprovació del gerent de l’Hospital de Son Espases, Josep Pomar. Els representants sindicals han fet la passa després de conèixer, aquest diumenge, que no es realitzava la PCR a tots els pacients que ingressaven al centre hospitalari.
Això podria haver causat, diuen, que no es detectessin tots els casos asimptomàtics, fet que hauria posat en risc el personal sanitari i la resta d’usuaris. Els sindicats culpen de la situació directament el gerent de Son Espases perquè, diuen, aquest centre va ser l’únic de les Illes que no feia la prova a tots els usuaris.
Segons l’IBSALUT, ja s’ha canviat el criteri i des de fa dies es realitzen proves a tots els pacients que ingressen a l’hospital.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes