En total hi participen 19 companyies arribades de quatre països per representar un total de 20 espectacles en 51 funcions.
Ulls com a plats, butaques preparades i a l’escenari s’obre el teló a la imaginació dels mes petits. El Festival de Teresetes ja ha donat el sus a la seva vintena edició i el Claustre de Sant Francesc a Sineu ha tornat a acollir la inauguració.
En total hi participen 19 companyies arribades d’Argentina, Itàlia, Txèquia i també de França. Es faran un total de 51 funcions a 12 municipis de Mallorca i amb ganes d’arribar a les altres illes.
Hi haurà tot tipus d’espectacles. Destaquen els de la companyia El Espejo Negro i la versió adaptada del mite de Franz Kafka creats pel grup La Panda de Yolanda.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona
La presidenta del Congrés havia negat haver-se reunit amb l'empresari en comissió parlamentària