Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Després de dos anys d'aturada per mor de la Covid la gent esperava el Much amb més ganes que mai
Unes 15.000 persones s’han reunit a Sineu per venerar el Much i la Muca. De bon dematí, els sineuers han pujat al Puig de Reig per invocar el Much. Ho han fet estirant una corda amb la boca plena d’oli. El protagonista ha comparegut en sentir el so del corn i han baixat cap al poble per continuar amb els actes festius.
Devers les 18.00h el Much i la Muca s’han retrobat a la costa del Fossar. ‘L’enquentro’ és el moment més esperat i més emotiu del dia i l’acte més multitudinari del programa de festes.
Un altre dels moments estrella és el tradicional jaleo del mobilette dins el Cafè de Can Castell. I finalment, al ritme de ‘New York, New York’ s’ha duit a terme el comiat de la 19e edició de la Mucada.
Amb el pas dels anys la celebració del Much ha esdevingut la neofesta més popular de l’estiu a l’illa. Enguany, després de dos anys d’aturada per mor de la Covid, la gent l’esperava amb més ganes que mai. Les altes temperatures no han aturat ningú i Sineu s’ha tornat tenyir de rosa.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície