La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
L'Ajuntament modificarà l'ordenança de policia per endurir les sancions contra els grafiters
Els atacs contra el patrimoni públic són constants i han esdevingut una qüestió pendent de resoldre a l’agenda dels polítics. Concentram avui el problema en els grafits. D’un temps ençà, han deixat de ser una pràctica associada a entorns urbans i marginats i s’han estès per tots els pobles i ciutats. N’hem trobat, per exemple, a Sineu on n’hi ha en parets públiques i privades, fanals, comptadors de llum, béns catalogats… Davant això, l’Ajuntament ha anunciat que modificarà l’ordenança de Policia i Bon Govern per perseguir-ne els autors.
Al municipi preocupen especialment les pintades que realitza un grafiter que firma amb les inicials “APPS”. Ha pintat a molts punts del poble i la Policia Local encara no l’ha pogut identificar. De fet, la manca de servei de policia durant la nit és un dels factors que permeten als grafiters actuar impunement. Accions que afecten espais protegits i molt estimats pels veïns, com els rentadors del pou Llavoner, que és un element patrimonial protegit del segle XVI.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres